Rapport från utmaningen

Nu har fyra veckor av utmaningen gått och för att sätta lite press på mig själv rapporterar jag här på bloggen. ;) Det stod still för mig i två veckor, men sen rasslade det helt plötsligt till.

Total viktnedgång 2 kg. Nu har jag sex veckor på mig för att gå ner 4,4 kg till. Kan bli tufft att nå ända fram, men ska göra mitt bästa. Daniel däremot har redan nått sitt mål. Tillsammans har vi gått ner så här mycket:



Jag har nu utökat mitt träningsupplägg och har börjat köra ett intervallpass (3 repetitioner). Och så kör jag mina gummibandsövningar, barnvagnspromenader och plankor. Har märkt att jag blivit betydligt starkare i bålen. Från att ha hemska ryggsmärtor varje dag till att på sin höjd bli trött i ryggen. Är mycket nöjd! Jag är sugen på att börja träna kettlebells också, men måste tydligen vänta till 20 veckor efter förlossningen med detta eftersom kroppen fortfarande är relaxinpåverkad. Kanske blir en ny utmaning i höst? ;)


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Bra kämpat

2011-07-09 @ 11:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0