Fram med grillen!

Nu är vår altan färdig och det blev galet bra. Nu ska vi städa bort allt sågspån och sen ska vi ta lite foton och lägga upp här på bloggen. Grillen är i alla fall redan på plats och det är nästan så att vi måste skapa en kölista för alla som vill komma hit och grilla. Haha.


En liten förhandstitt.

Igår läste jag en artikel i en av våra stora kvällsblaskor som jag blev lite intresserad av - den handlade om sandrabatten. Jag funderar på att anlägga små sandrabatter i bergspartiet på tomten. Tror ni det skulle fungera? 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu var jag först! Kanske..?

Ser ut som en fin altan! Ska kolla in sandrabatter nu.

2009-05-20 @ 22:36:26
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
Postat av: Mange

Måste komma förbi och titta på det där, ser bra ut!



Kör på sandrabbater, läste att man inte behöver vattna och grejer, vilket bara det, gör det värt det!

2009-05-22 @ 02:18:16
Postat av: Suvi

Enkelt och lättskött - vad väntar ni på?

2009-05-22 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0