Barnrum

Barnrum måste vara det roligaste att inreda. Alice rum är nog det första jag vill få i ordning på nedervåningen som för tillfället står tom. Tyvärr är jag inte helt nöjd med tapeten vi har valt till hennes rum, men Daniel vägrar lyssna på mig när jag säger att jag skulle vilja göra om, haha. :) 

Huset har i och för sig börjat sätta sig nu, vilket har resulterat i sprickor i vissa hörn. Så det smartaste är väl att låta huset sätta sig och sen tapetsera om Alice rum om det har blivit sprickor i tapeten efter två år. Det ska tydligen ta minst ett par år för huset att sätta sig.

Här är lite inspiration till hur jag vill ha det:


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Bra Daniel du går i fars fotspår.

2009-05-28 @ 15:20:55
Postat av: Helena

Åh, en prinsesstapet....

2009-05-29 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0