Hi-fi(ve)

Förutom att måla huset utvändigt är vi upptagna med att få i ordning vardagsrummet som ska gå i avskalad modern stil. Daniels inomhusprojekt just nu är att snickra ihop en jättelång hi-fi-möbel som kommer att svälja all elektronik, våra CD-skivor och DVD-filmer. Detta har varit Daniels höjdpunkt under dagen. Han åt inte middag förrän klockan 20 ikväll. Tyvärr har han inte kunnat borra när Alice har sovit så allting har tagit mycket längre tid än det gjorde pre-Alice. Sin "lediga tid" har han ägnat åt att surfa runt på minhembio.com.

Rummet ska gå i svarta och vita toner, men jag vill även ha en accentfärg, men kan inte bestämma mig för vilken. Vad tycker ni? Mina favvofärger är grönt, rosa och gult. Man kanske ska prova något helt annat?

Den här ljuslyktan skulle förgylla en hylla i vardagsrummet:


Vit eller zink - vad är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Vit

2009-07-10 @ 08:14:02
Postat av: Anna

Jag röstar som pappa - vit!

2009-07-10 @ 08:57:24
Postat av: Gunnar

Jag ändrar mig till zink

2009-07-10 @ 12:32:42
Postat av: Irina

Sagt är sagt Gunnar. Och gjort är hjort!

2009-07-10 @ 13:10:21
Postat av: Anna (Sthlm)

Zink. Och grönt som accentfärg. Eller rosa om det är stark rosa, inte pastell. Vad är det för TV-bänk?

2009-07-10 @ 14:32:38
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
Postat av: Suvi

Vitt och grönt.

2009-07-11 @ 23:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0