Tävling: Namnge huset

Nu är det dags att ruska liv i tävlingen Namnge huset som inleddes 25 mars 2008. Två förslag har kommit in:

(Villa) Katthult - förslag från Helena
(Villa) Trolleberg - förslag från Gunnar

Lämna ditt förslag som kommentar här på bloggen. Spännande pris väntar!


Nyfikna familjemedlemmar inspekterar huset i september 2008.

Jag har skrivit ett inlägg som inte direkt är positivt för vår husleverantör Sjödalshus. Jag är lite osäker på om jag ska publicera det bara. Kanske väntar tills husbygget är färdigt?

Kommentarer
Postat av: Suvi

Vänta säger jag.



Vad gäller mitt namnförslag så funderar jag fortfarande..

2009-02-25 @ 20:43:56
Postat av: Anna

Tyrehus (utan villa framför)

Återkommer om jag kommer på något mer!

2009-02-28 @ 21:40:27
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
Postat av: Helena

Det är nog bäst att vänta...

2009-03-02 @ 14:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0