Insnöade

Idag känner jag och Alice oss insnöade. Trots detta har vi varit på en polarexpedition ner till ICA. Vi ska nämligen bjuda mammagänget på lunch imorgon och var tvungna att handla lite inför detta matkok. Så det var bara att packa ner Alice på den varma fårskinnsfällen. Själv tog jag på mig polarexpeditionsjackan som aldrig tidigare har gjort så stor nytta som den gjorde idag.


Väldigt sömnig bebis brydde sig inte om snöovädret utan ville bara komma iväg så hon fick sova.


Kolla in snödjupet på räcket.


Ni kanske förstår att den oranga mannen (Loranga) inte vill gå ut i det här vädret. Istället har han börjat använda kattlådan igen!!!


Daniel får skotta sig in när han kommer hem från jobbet ikväll.

Uppdatering klockan 14.16

Så kom då äntligen plogbilen  - vår räddare. :) Måste bara berömma DHL som var här för en halvtimma sedan. De trotsar vädret och snödjupet och levererar sina paket ändå. Posten ska alltid fram!


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Busig dag, jag har invigt mina broddar på skorna som fungerar perfekt. Borde man haft tidigare. Sedan invigde jag också min Canada Gås kopia som var förträfflig också.

2009-12-18 @ 08:10:40
Postat av: Irina

Gunnar, du verkar vara väl förberedd denna vinter. :)

2009-12-18 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0