Lägenhetsfix

Idag har vi putsat och städat i lägenheten, den ska nämligen fotograferas på tisdag inför försäljningen. Visningen blir inte förrän i november, men vi vill fota redan nu eftersom träden utanför lägenheten är så fina i sin höstprakt.



Daniel har putsat fönster och fixat fogarna i badrummet. Fogarna blir jättefina, varför har vi inte fixat dem tidigare? :) Själv har jag städat hela köket, tvättat kaklet, oljat in träbänken och plockat bort köksmaskiner och sån't. Imorgon ska jag åka till föräldrarna och koka äppelmos med mor och syster. Ska svänga förbi Plantagen på vägen och köpa fräscha blommor och lite ljung som ska pryda balkongen.

Vi har anlitat en mäklare som har sålt många lägenheter i vår förening - med mycket gott resultat. Hon verkar jättebra!

Loranga har varit El Buso hela dagen, nu är han El Trötto:



Nu ska jag sätta igång och rensa i bokhyllan!

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Fin höstbild, jag skulle vilja vara Loranga ibland

2008-10-08 @ 13:17:07
Postat av: Irina

Många katter har ett lätt liv. Busa lite, äta lite, sova lite! :)

2008-10-08 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0