En vecka avklarad

Imorse var det dags att väga sig igen. Första veckan på 10-veckorsutmaningen har gått bra. Jag har hunnit med två barnvagnspromenader (borde ha hunnit med åtminstone tre), tre styrketräningspass och plankor varje dag. Det har gått bra med maten, men de tre första dagarna var lite jobbiga. Vi har gått ner lite i vikt också. Jag har gått ner 1 kg och Daniel 2,8 kg. Ganska uppenbart att Daniel inte kommer kunna köra strikt GI i 10 veckor. ;)


Nu är det bara att kämpa vidare. Mitt första delmål är att gå ner 1 kg till innan midsommarafton. Då ska jag fira med en (liten) bit jordgubbstårta! :)


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Bra kämpat snart behöver ni inte öppna dörrarna lika mycket för att passera

2011-06-14 @ 12:39:22
Postat av: Suvi

Plockar du bort ett smörpaket åt gången i takt med att du går ner?

2011-06-16 @ 20:53:58
URL: http://benjaminbramble.blogg.se/
Postat av: Irina

Nej smörpaketen visar hur mycket vi har gått ner totalt (tillsammans). Men vilken bra idé, ska kanske ändra! :)

2011-06-16 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0