Dagens träning

Idag har jag varit ute på min första riktiga barnvagnspromenad. Bara jag och lilla Maja, ska bli roligt i höst när jag kan få lite sällskap på promenaderna. Jag har en rolig iPhone-app (RunKeeper) som jag använder. Det är lite roligt att följa hur långt och länge man promenerar eller springer. Alltid roligt med lite statistik. ;)



Jag försökte hålla uppe tempot, men här kan jag nog förbättra mig lite. Målet är att få upp konditionen så pass mycket att jag kan börja springa lite så småningom. Fast då får nog Maja stanna hemma.

När jag kom hem från promenaden gjorde jag gummibandsövningar. Tidigare imorse gjorde jag även mina plankor så just nu känner jag mig riktigt nöjd med starten på 10-veckorsutmaningen.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Bra jobbat

2011-06-08 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0