Mitt hjärtegull

Som jag har längtat - äntligen har en KitchenAid infunnit sig i vårt hem!! Jag har en känsla av att vi två kommer bli mycket goda vänner. Plogbilen har inte plogat backen utanför vårt hus ännu, men jag trotsade snön och ilade iväg till lokala Vivo för att hämta mitt paket. På vägen hem blev det lite halt så D fick komma ut och backa upp bilen åt mig. Jag hade säkert bara backat ner i nåt dike... Hoppas plogbilen kommer hit snart och lyfter bort suggan så vi kan köra uppifrån backen istället.

Ivriga som vi är satte vi såklart igång och bakade på en gång så snart sitter vi här och mumsar på lite kvällsmackor.


Det bidde en crémevit maskin. Det här är en maskin som kommer användas flitigt, till skillnad mot luftfuktaren (!) D köpte när vi flyttade in i lägenheten på Söder. Vi använde den typ en natt, den läckte och förstörde parketten och hamnade sen i ett köksskåp. Alla köp är inte bra köp. Vad har ni köpt för onödiga maskiner?

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tjusig maskin, jag köper aldrig något onödigt möjligen en navigator kan jag erkänna och lite många bilar under åren

2010-11-10 @ 12:43:15
Postat av: Anna (Sthlm)

Fin, nästan lika fin som min röda! ;)

2010-11-11 @ 13:02:00
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh, vill också ha en sån!! :)

2010-11-11 @ 22:31:58
Postat av: Helena

Jag vill också ha...

2010-11-12 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0