Smörja

Jag fick en bok av min kompis J förra lördagen som jag skulle vilja rekommendera till er kära bloggläsare. Ni har säkert hört talas om den. Boken heter Den hemlige kocken : det okända fusket med maten på din tallrik av Mats-Eric Nilsson. Ni kan läsa mer om den och köpa den HÄR.



Den här boken kommer komplicera mitt liv väldigt mycket känner jag. Det kommer bli svårare att handla mat och jag kommer läsa många innehållsförteckningar när jag går och handlar från och med nu. Ingenting som avslöjas i boken kommer egentligen som en överraskning. Alla vet ju om det här! Det gäller ju bara att bestämma sig för om man vill blunda för matfusket eller inte.

När man läser den här artikeln som publicerades i Aftonbladet idag så blir man ju bara äcklad. Kemisk smörja skulle jag vilja kalla den så kallade mirakelsmaken.


Kommentarer
Postat av: Suvi

Usch.

2010-02-10 @ 21:56:30
Postat av: Johanna

Ja, bra där! Spread the word!!! Alla måste få bli upplysta!! :)

2010-02-10 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0