Borde egentligen...

Egentligen borde jag styra upp att någon kommer och hämtar våra pallar som vi har i vårt månlandskap till trädgård, men det är mycket roligare att fortsätta planera Alice rum. Livet ska vara lite roligt. Tråkiga saker ska man skjuta på. På fredag kommer en mäklare hit som ska värdera huset. Då får vi vår dom. I och för sig är det en långsiktig investering vi gjort, men lite kul är det att veta vad man skulle kunna få för huset.

Här är fler inspirationsbilder till Alice rum:


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesöta saker!!

Passar bra ihop med Alice med andra ord :)

2009-06-09 @ 15:44:58
Postat av: Anonym

Fint! Barbapappalampan har jag också funderat på till Theas rum! :)

2009-06-09 @ 21:51:46
Postat av: Anna (Sthlm)

Ska bli kul att se Alices rum i sin helhet när det är färdigt! Har ni lagt upp några bilder på huset i möblerat format som jag kanske missat?

2009-06-10 @ 13:17:34
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
Postat av: Irina

Anna R: Kan bara hålla med!



Johanna: Visst är den söt! En klassiker gjord med modern teknik. :)



Anna K: Nej, jag har glömt bort att lägga upp bilder på huset i möblerat format. Tack för att du påminde mig! Ska fota lite nästa gång vi städar. ;)



2009-06-10 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0