Takpannor och ytterdörr

Hjälp oss välja takpannor. Förslaget är ett vitt hus med takpanna Palema 2-kup, svart och halvblank. Gå gärna in och kika.

Huset kommer få träpanel, en så kallad funkispanel som vi ska måla vit. Vår ytterdörr kommer att se ut så här, men kommer vara röd både in- och utvändigt. Vi kommer även ha ett sidoljus som ser ut så här. På bilden är det costwold-glas, men vårt sidoljus kommer vara i klarglas. Det kommer minsann inte gå att hålla för något titthål när man kommer och plingar på och vill överraska. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänkte säga att vi ska också ha en likadan dörr! Men inte riktigt likadan, men från samma företag, insåg jag när jag tittade lite närmare. Fast grå. Men jag gilalr de där dörrarna med ett runt fönster i!

Om du vill kolla:
http://bp0.blogger.com/_RPcW2OokaoY/RtiEWXEdOsI/AAAAAAAAAEY/s0G_kWhHeg0/s1600-h/hall.jpg

2008-02-26 @ 21:22:25
URL: http://expeditiona.blogspot.com/
Postat av: Mange

Palema 2-kup Candor - högblank. Färg: Olivgrön 020083

Smälter in snyggt med skogen ^^

2008-02-29 @ 02:33:40
Postat av: Anna och Andreas

Hej!

Jättefin dörr!! Bra att ni valt rött också, det blir sött, roligare än vitt! Jättekul att följa ert bygge!

Jag och Andreas ser fram emot middagen imorgon!

Kram på er!

2008-02-29 @ 08:54:35
Postat av: Irina & Daniel

Mange: Det är ingen militärbyggnad vi bygger. ;)
Anna & Andreas: Ni är välkomna! :)

2008-02-29 @ 16:48:15
Postat av: Suvi

Kör på svart tycker jag.
Suvi

2008-03-03 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0