Mellandagsrea

Nätbutiken Ljuva ting har mellandagsrea så ikväll har jag ägnat mig åt lite nätshopping. Nätshopping borde jag verkligen ägna mig åt oftare - det är ju så smidigt. Idag klickade jag bland annat hem det här:


En mat-/vattenskål till vår kisse.


Ett överkast till barnsängen. Det här överkastet har jag spanat på länge, fast till vår säng. Nu blev det ett till vaggan/spjälsängen istället.

Nu är jag istället lite sugen på det här överkastet till vår säng, men ska nog fundera lite (eller som Daniel uttryckte det - lugna mig lite):


Vad tycker ni, ska jag "klicka hem" överkastet?


Kommentarer
Postat av: MM

Nej, klicka inte, det kan vänta. Det är alldeles för lätt att klicka hem saker från nätet.

2008-12-28 @ 16:16:05
Postat av: Irina

Daniel säger att jag har en klok mamma. Hmpf säger jag. :/

2008-12-28 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0